22.11.2019 15:10 | Попередня версія sprotiv.org | Наша кнопка | Read sprotiv.org in English | Зробіть Ваш внесок | Розміщення реклами | Зробити стартовою

Льовочкін буде відповідальним за цензуру на «Інтері»?

Організація «Репортери без кордонів» стурбована тим, що глава адміністрації президента Сергій Льовочкін придбав 20% акцій Inter Media Group, яка володіє каналом Inter TV.

«Придбання Льовочкіним частки в Inter Media Group означає, що одним із власників найпопулярнішого телеканалу України є одна з найбільш високопоставлених фігур у владі, і це є очевидним конфліктом інтересів», — заявляють "Репортери без кордонів".

Міжнародна організація зазначає, що «телеканал „Інтер“ доклав значних зусиль протягом останніх місяців, щоб побудувати більш незалежну редакційну політику, і ми будемо уважно стежити, чи продовжить телеканал її дотримуватись».

"Ми вважаємо, що голова президентської адміністрації буде нести відповідальність за будь-які радикальні зміни в у редакційній політиці телеканалу «Інтер», — заявляють «Репортери без кордонів».

Організація зазначає, що «Інтер» є одним із провідних телеканалів України, довгий час він розглядався як прихильник чинної влади, але його редакційна політика змінилася після останніх парламентських виборів – новини стали подавати більше різних нюансів, різні політичні сили почали отримувати справедливий розподіл ефіру.

Олівер Мані-Керл, асистент генсека Міжнародної федерації журналістів, базованої у Брюсселі, сказав DW, що продаж «Інтера» посилить «вплив олігархії на мас-медіа з подальшим поглибленням фаворитизму у поданні новин».

Для глядачів це означає, що відносна «відлига» останніх місяців на «Інтері» може завершитися вже незабаром.

«Гарантії нейтральності лунають повсякчас, але в реальності це зовсім не так», — вважає Мані-Керл.

«Навіть непотрібно бути глибоко втягнутим у щоденні процеси керування. Достатньо задати загальний тон і атмосферу, щоби журналісти самі швидко зорієнтувалися в тому, які теми не завдаватимуть їм проблем з працедавцем», — зазначає він.

Директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар зазначила DW: «Коли голова адміністрації президента заявлений як один з акціонерів каналу, він повинен розуміти, що у разі змін редакційної політики у бік погіршення якості, це відразу вказуватиме на наявність цензури і політичного замовлення».

«Вся аудиторія каналу зосереджена у вигідних для Партії регіонів містах сходу і півдня. В цьому сенсі вага „Інтера“ для нинішньої влади ще більше зростає», — переконана вона.

Однак, за словами Сюмар, «ризики для Льовочкіна і Фірташа є дуже суттєвими, і це дає сподівання, що різкої зміни редакційної політики можна буде уникнути».

Директор ІМІ наголошує, що різкі зміни у форматі, поданні новин чи закриття політичних ток-шоу «пояснити в будь-який інший спосіб, ніж цензура, буде просто неможливим».

Коментарі

коментарів

Дата публікації: 14-02-2013 19:29 | Кількість переглядів 18295 переглядів

Подiлитись посиланням:




Все про: , , , , , , , , , , , ,

Читайте по темі

Закрити
Вам подобається Спротив? Приєднуйтеся до нас!

Facebook

Twitter

bigmir)net TOP 100 статистика Rambler's Top100