21.09.2017 20:48 | Попередня версія sprotiv.org | Наша кнопка | Read sprotiv.org in English | Зробіть Ваш внесок | Розміщення реклами | Зробити стартовою

Курченко купив тижневик «Коментарі», англомовне видання Kyiv Weekly, Comments.ua, UGMK.info, змінивши редакційну політику. Фото

 

Бізнесмен Віталій Гайдук продав медіахолдинг «Еволюшен Медіа», що видає тижневик «Коментарі», англомовне видання Kyiv Weekly, а також володіє порталами Comments.ua, UGMK.info, фотоінформаційним агентством PHL.

Про це повідомляє Телекритика.

Унаслідок зміни власника компанію залишили генеральний директор Юлія Литвинова, яка працювала в холдингу 10 років, та її заступник Сергій Скрипник.

Два тижні тому Литвинова отримала офіційне підтвердження того, що в компанії змінилися власники. Після цього вона передавала справи представникам нових власників. За її словами, з грудня 2013 року вони з паном Скрипником вже не працюють в «Еволюшен Медіа».

Зі мною комунікували тільки люди, які називали себе «фронтменами». Це були юристи чи люди, наближені до юриспруденції. Я навіть не знаю їхніх прізвищ, вони не представлялися. Вони довели до мого відома, що власники компанії змінилися і що вони нових власників фронтують (є ширмою для них)", — сказала Литвинова.

«Цим „фронтменам“ я й передавала справи. Я за два тижні завершила всі процедури, і тепер новий власник, очевидно, визначиться з новою стратегією компанії, з новим курсом розвитку і з новим менеджментом», — розповіла вона.

Хто саме став новим власником «Еволюшен Медіа», пані Литвинова, з її слів, достеменно не знає.

За інформацією джерел «Телекритики», медіахолдинг придбали люди, наближені до влади, про що свідчить обкладинка останнього випуску газети «Коментарі» за 6 грудня.

 

 

Інші джерела стверджують, що «Еволюшен Медіа» придбали структури Сергія Курченка.

Однак у прес-службі холдингу пана Курченка «ВЕТЕК-Медіа» цю інформацію не підтвердили.

"Я можу тільки здогадуватися з непрямих ознак, хто є кінцевим власником компанії, — каже пані Литвинова. — «Так, зі мною комунікували юристи, які серед дуже багатьох клієнтів обслуговували „Брокбізнесбанк“. Чи означає це чи не означає вищезгаданого пана? Кінцевого бенефіціара визначити не так легко».

Головним редактором «Коментарів» залишається Тетяна Мокротоварова. На прохання прокоментувати зміни в компанії вона сказала, що «не володіє інформацією з цього приводу».

Сергій Курченко цього року опинився на 7-му місці топ-10 найбагатших українців зі статком у $2.4 мільярда.

Він є власником «ВЕТЕК» (у перекладі на українську — Східноєвропейської паливно-енергетичної компанії) і другом сина президента Олександра Януковича.

На початку листопада достроково закрив операцію з придбання у Бориса Ложкіна медіахолдинга UMH.

Цей медіахолдинг об'єднує такі видання, як «Кореспондент», Forbes, «Теленеделя», «Комсомольська правда в Україні», «Аргументи і факти в Україні», «Команда», «Футбол», а також «Наше радіо», «Авторадіо», «Європа Плюс» , «Ретро FM», «Радіо Алла» та низку локальних станцій. Під його контролем перебувають і сайти bigmir.net, tochka.net і i.ua.

Зміна власника позначилася на зміні редакційної політики в «Кореспонденті», звідки звільнилися два десятки журналістів.

Коментарі

коментарів

Дата публікації: 6-12-2013 21:48 | Кількість переглядів 1146 переглядів

Подiлитись посиланням:




Все про: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Читайте по темі

Закрити
Вам подобається Спротив? Приєднуйтеся до нас!

Facebook

Twitter

статистика Rambler's Top100
bigmir)net TOP 100 Новини громадського спротиву штучній девальваціщ гривні